Pristatymo taisyklės
Siuntinių pristatymams naudojamės – kurjerių paslaugomis
Prekės pristatomos per 15 – 60 min. po mokėjimo gavimo į sąskaitą ir pagaminimo.
Pasirinkus pristatymą užsakymams taikomas pristatymo mokestis 1.50 EUR.
Iškilus klausimams kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes – kreipkitės, rašydami el.paštu: mbgrero@gmail.com (bet kuriuo paros metu, atsakymą gausite kaip įmanoma greičiau).
Gavę pirkinį patikrinkite, ar pirkinys nepažeistas. Jeigu siunta pažeista, informuokite apie tai siuntų gabenimo tarnybą ir nedelsdami susisiekite su mumis. Priėmus prekes ir pasirašius kurjerio pateiktą prekių perdavimo – priėmimo dokumentą be pastabų (neinformavus apie pažeidimą kurjerio), laikysime, jog Jūs patvirtinate, kad siunta yra tvarkinga ir pristatyta tinkamai.
Gražinimo taisyklės
Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui (vartotojui) nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti) dėl to, kad šiam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas), Pirkėjas privalo kreiptis į PASLAUGOS TEIKĖJĄ, adresu: mbgrero@gmail.com
Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą, kurią Pirkėjas gavo su siunta, jei grąžinamos visos pagal sąskaita pateiktos prekės arba sąskaitos kopiją, jei grąžinama dalis pagal atitinkamą sąskaitą patiektų prekių, užpildytą ir pasirašytą Pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo pranešimo formą.
Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.